fav. | | Create free blog ( Türkçe , Deutsch , Español )

Okan Yüksel Yaziyor...

Okan Yüksel'in gündeme dair edebiyat, müzik, sinema, tiyatro ve politika yazıları...

Yalçın Küçük: "Ben De Senin Ananı.."

Yalçın Küçük Foto Türkiye blogosferinde demokrasiyi eleştiren, demokrasiyi böylesine fazla eleştiren, tek blog yazarı sanıyorum benim. Geçmişe yönelik bir arama yaptığım zaman karşıma şu başlıklar çıkıyor: Demokrasi Hata Vermekten Başka Bir İşlev Görmemiyor!!! (12.11.2007), 21. Yüzyılın En Politik Oyunu: Seçmece Seçtirmece.. (30.07.2008), Demokrasicilik Oynamak (05.04.2008), Demokrasi: Aristokrasinin Güzel Perdesi (21.05.2008), Son Sürüm Yönetim Sistemi: Tam Demokratik Oligarşi (18.07.2008)

Demokrasinin böylesine fetişleştirildiği bir zamanda demokrasinin büyük eksiklikleri olduğunu görüyorum. Ne mutlu ki, bu noktada dünyanın önde gelen filozofları, bilim adamları da benimle aynı kanıdalar. Aydınlarımız arasında da küçük bir grup, çekinmeden demokrasiyi eleştirebiliyor. Bunu en iyi yapan aydın ise, kuşkusuz, Prof. Yalçın Küçük. Küçük, kendisi hakkında bir yazı kaleme alan Hürriyet Gazetesi yazarı Mehmet Y. Yılmaz'a cevaben odatv.com'da şunları söyledi: "Kim bana demokrat derse, ben anama küfrettiğini düşünürüm. Ona cevabım şu olur: “ben de senin ananı” derim. Dolayısıyla, bana birisi demokrat dediği zaman (tabi Mehmet Yılmaz Bey bana demokratsın demiyor,  demokrat olmalısın diyor)  her halükarda ben de senin ananı derim. Kim demokrat oluyor? Ben neden demokrat olacağım? Mehmet Yılmaz kendisi demokrat olsun. Pısırık, işe yaramaz, beş para etmez vatan satıcılarına demokrat deniyor şu an. Hangi haddini bilmez bana demokrat olmayı önerebilir? Dünyada demokrat mı var? Hiç bir kitap bilmiyorlar. Benim Devlet ve Hürriyet’imi alsınlar. Demokrasi bitmiştir. 20.yy’ın başından beri bitmiştir. 2.Dünya savaşından sonra suni olarak o laf geldi."

Yorumlar

  • Yalçın Küçük, Türk Milli Takımı nın yeni formalarından biri turkuaz rengi diye, bunu İsrail leştirme olarak gören biri. Yalçın Küçük, Özyurt soyadını Türk ün soyadının başında öz olmaz, yurt olmaz diye birilerini sabetayist ilan eden biri...En önemlisi teröristlere kardeşim, pkk gösterinde konuşmacılık yapan biri.

    Kendi soyisminden de bizim anlayacağımız üzere: küçük bi insan. Ciddiye alınacak hiç bir yanı yok.
  • emir daglı
    30 Ocak 2009 
    Evet kola ben burada defalarca yalçın küçük hakkında bunları ve gerçekleri yazdığım halde blog sahibi anlamamakta ısrarlı görünüyor,üstelik bu haine aydın deme cehaletinde bulunarak düşüncelerini benimsiyor,bilmiyorum bu yorumum yayınlanacak mı çünkü çoğu yorumum(herhalde korkusuzca kendisini eleştirdiğim ve herkesin kendisi gibi yanlışları değil doğruları görmesi onu endişelendirdiğinden ve daha da önemlisi bu konuları bilmediğinden olsa gerek)burada yer almadı umarım bu yorumlardan sonra artık bu konuda bilinçlenirsin blog sahibi...
  • @emir daglı; yorumunu pek tabi yayınlayacağım. "çoğu yorumum burada yer almadı" demişsin ama işin aslı öyle değil. Evet bundan önceki, sanırım dünkü, yorumun burada yer almadı. Bunun sebebi de söz konusu yorumunun aşağılayıcı ve insanların kişilik haklarına saldırıda bulunur nitelikte olmasıydı.

    Seni mutlu eder mi bilmiyorum ama şunu bilmeni isterim, ben kişisel olarak ne Yalçın Küçük'ü ne de başka bir ismi benimsemiş değilim. İnsanların diğer insanları bütünüyle haklı görmeleri ya da doğru saymaları bir kişilik sorunudur. Bu noktada benim bir kişilik sorunum olmadığını belirtmek isterim, pek tabi benim de Yalçın Küçük'e dair olumsuz görüşlerim var. Bunları da yeri geldiği zaman blogumda paylaşacağım.

    Beni eleştirmen açıkçası beni çok mutlu kılar. Nadir Nadi'nin güzel bir sözü var, Hasan Cemal'e dönerek şöyle diyor: "Eleştiri olmadan nereye gidilir?" İnsanı bir yerden bir yere taşıyan en değerli şeydir doğru eleştiri. Bu noktada eleştirilerini bekliyorum ama belirttiğim gibi kırıcı olmamak ve insanların kişilik haklarına saygı göstermek koşuluyla. Saygılar, sevgiler..
  • emir daglı
    31 Ocak 2009 
    Benim yorumum kime göre ve neye göre aşağılayıcı ben asla hakaret sözcüğü kullanmadım burada bir kere çarpıtma yapma.Yalçın küçüğün fikirlerini benimsemiyorsan niye her fırsatta onun kitaplarından alıntı yapıyorsun ve kütüphanende böyle bir adamın kitapları yer alıyor? ayrıca bu konuda herkesin bildiği bir gerçek hiçbirşeyi araştırmıyorsan kardeşim dediği bölücü vatansız abdullah öcalanla fotoğrafları ve yaptığı kürtçülük propagandası sökmeyince şimdi sosyalist fikirleri ve atatürkü aşağılayıcı sözleriyle yer alan biri ne kadar vatansever ?? dolayısıyla bu adamı ve onunla ilgili yazılarını bloguna taşımak senin blog ilkelerinden atatürkçülükle ne kadar bağdaşıyor? bu hususlar da bilgi kirliliği yaratmaktasın ki bu nokta senin politika ve siyaset konusunda bilgi birikimi eksikliklerine işaret etmekte.Ayrıca son olarak dün yazdığım yorum yemekteyiz yazınla ilgiliydi bu konuya da açıklık getireyim (aşağılayıcı diyerek yorumum çarpıtılmasın) böyle saçma programlar televizyon kültürümüzün ne olduğunu açıkça ortaya koymakta okumuyoruz araştırmıyoruz televizyonda haberleri tartışma programlarını dahi düzgün bir şekilde seyretmiyoruz böyle boş programları izliyoruz ve senin yazın da bu boş programı övücü nitelik arzetmekte tepkim bunaydı...
  • bu konu çok aklımı karıştırdı ama hiç bir bilgim olmadığı için hiç birşey diyemiyorum... iki farklı görüş var hangisine inansak ki ? http://turks.bloggum.com
  • Bu adamı kahraman ilan eden sizler bu kişinin kitaplarını iyi okumamışsınız Atatürk ağır hakaretleri vardır , Bu adamın dedeside fransız işbirlikçisidir vatan haini ilan edilmiştir.

    Sizin gözünüzde halk kahramanı olmasının nedeni nedir anlamış değilim .. Vatan haini bir insanın torunudur sonuçta

    iyi araştır okan kimin ne olduğunu bilmeden ahkam kesme .. Yazılarının bir çoğunu okudum ve eleştirilerininde bi çoğunda suç teşkil eden yazılar bulunmakta aklını başına all ..
  • @edip; kimseyi kahraman ilan ettiğimiz yok. Sadece entelektüel olarak ortaya konulmuş fikirleri paylaşıyoruz. Yalçın Küçük'ün Atatürk'e hakareti hangi kitabında, nerede var? Saçmasapan bir iki haber izleyip kendinizi lütfen bilgin atfetmeyin!

    Bu adam dediğin, Yalçın Küçük'ün dedesi bir Fransız işbirlikçisidir. Ama vatan haini ilan edilmemiştir, Yalçın Küçük kendisi araştırmaları sonucu bu kanıya varmış ve bunu kamuoyuna paylaşmıştır. Ki ayrıca insanın kendisi önemlidir, anası babası ya da dedesi ninesi değil! 21. yüzyılda hala bu dar kafa, bu dar zihniyetle nereye kadar? Üzüldüm senin adına.

    Bu arada araştır demişsin, bence sen otur da biraz araştır. Yalçın Küçük'ün İsyan ciltlerini okuyup araştırmakla işe koyulabilirsin mesela. Ayrıca nerde suç teşkil eden bir yazı gördün, açıkçası pek merak ettim? Hangi kanunun, hangi düzenlemeye göre suç teşkil eden bir yazım olmuş, aydınlatırsan çok sevineceğim. Aksi halde yazdıkların çok havada kalmış olacak.
  • emir daglı
    03 Şubat 2009 
    Herkes yanlış biliyor sen doğru biliyorsun öylemi okan yuksel bir iki haber dediğin saçmasapan değil tamamıyla"gerçekler"dir.Allahaşkına şu sorunun cevabını ver bakalım,abdullah öcalanla fotoğrafı olan bunu da geçtik kardeşim diye hitap eden ve kürtçülük propagandası yapan kürtler olmadan türkiye hiçbir siyaset yapamaz diyen hainin neyini entellektuel şekilde paylaşıyorsun burada açıkça gülünç durumdasın.Hain değil diyorsun hala fransız işbirlikçisiyse bu ne demek oluyor kahraman demek mi toprağımız karış karış paylaşanlar arasında yer alan fransızlar dostumuz muydu biraz tarih bilgilerini de güncelle.Sana blog ödülleri nasıl verilmiş hayret ediyorum,utanmadan bir de yalçın küçük bu ülkede kemalizmi en iyi savunanlardan bir tanesi diyorsun ayrıca sosyalizm ideolojisi farklı kemalizm farklı bu da demek oluyor ki siyaset adına hiçbir birikimin yok.Her neyse bu hainle ilgili artık bişey yazmayacağım çünkü görüldüğü üzere çoğu kişi bu yalçın "küçücüğün" ne olduğunun bilincinde,umarım her şeye ağlayan küçük çocuklar gibi yazdıklarımı yine hakaret içeren ve aşağılayıcı diye nitelendirmezsin.He bu arada benden sana nacizane tavsiye ya blog yazıp bilgi kirliliği yaratmayı bırak ya da bu işe mümkünse bir 10 yıl sonra başla ...
  • ertuğ telli
    03 Şubat 2009 
    emir dağlı@ atatürkçülük ilkeleri atatürkü aşağlayıcı şeyler bile olsa onları çağdaş bi şekilde söyleyebilmeyi sunmuştur bize.ne mutluki böyle bir liderimz var. bir genç kız atatürkü sevmiyorum humeyn2yi seviyorum deyince de kabarmışsındır umarım.
    şimdi okan arkadaşımın onun fikirlerini blogda yayınlıyor diye atatürkçülük ilkelerine bağdaştırmıyosun ve yalçın küçüğün atatürk karşıtıbir yazı yazıldığına dair net bir bulgu olmamasına rağmen, nekadar ironik...
    abdullah öcalanla fotoraflar yok bilmem illişkiler bişiler bişiler..... 65 yılından beri ssoyalizmi savunan bu adamı kemalizmi benimseyen bu adamı ne şekilde atfediyosunuz ?ayıptır.öcalanla görüşmelerinin neyin ne oldunu tam bilmioruz arkadaşlar istihbaratla ilişkilerini bilmioruz.abdullah öcalanla görüşmeleri ondan öğrendiklerini kitaba dökmesi 3-4 yıl sonra yakalnması,bilinmeyenler çok.ama 65yılından beri sosyalist bi adam.eğer her yüzeyde kalana anlam yüklüyor ve görüneni gerçek sanıp inanıyorsanız,ergenekondan yargılnan küçüğü ergenekonla!da değerlendirin.alınanan ların çoğu küçük gibi avrasyacıdır. doğu perinçek2te öcalanla kolladır ama niye?bilinmiyor.perinçeğin de istihbarattan old. hatırlatmak istedim..
    KÜÇÜK küçük insandır demiş bi arkdaş.sol müdahale kitabını bir oku bakalım sen mi o m mu küçük ?kaç seferde anlayabilevceksin kurduğu cümleleri???
    bana gre ise yalçın küçük dedğim gibi sosyalis,vatansever bir insandır.ama bildikleriyaşadıkkkları onda derin izler bırakmıştır.belki dahilikten belki dedğim gibi yaşadıklarından belki yaşlılıktan şimdiki söylemleri uçuk kalmaktadır bana göre.ama her dahi biraz delidir gelcek günler adını koymama daha yardımcı olucak saygılarımla
  • emir daglı
    03 Şubat 2009 
    ertug telli önce türkçe kurallarına dikkat ederek çarpık değil net cümleler kurmasını öğrenmelisin.Humeynici kız konusunda ben salon milliyetçisi değilim tarihe damgasını vurmuş bir millet bilincine sahip olarak atatürk milliyetçisiyim,dolayısıyla bu konuda şüphen olmasın.Gelelim senin bozuk anlatım tarzına rağmen zor da olsa anladıklarıma;net bir bulgu yok demişsin kundaktaki bebek katiliyle fotoğrafları ve kardeşim hitabı herşeyi açıklamaya yetiyor.Senin de blog sahibi gibi sağlam bir siyaset ve politika bilgisine sahip olmadığın belli ki hala kendi tabirinle 65 yıldır sosyalist olan bir adam aynı zamanda hem kemalist hem vatansever diyorsun kemalizm düşüncesini bir araştır bakalım veyahut atatürkün hayatı boyunca demeçlerine,sözlerine bak bakalım sosyalizmi savunan veya temel alan bir laf sarf etmiş mi ??Ayrıca perinçek istihbarat mistihbarat değil,devlet birtakım şahısları birtakım işlerde kullanmıştır perinçek te kullanılan sıradan bir adamdır.Devlet bekaası sözkonusu olduğu durumlarda şahısların önemi yoktur.dolayısıyla bu kişiler devleti ve yaptıklarını kalkan alarak şimdi ekmek yediği yerlere pislemektedirler...Neyse artık yalçın küçücük hakkında aynı şeyleri tekrarlamayacağım dediğim gibi artık çoğu kişi neyin ne olduğunun farkında.Son olarak "sosyalist kemalist " kemalizme hakarettir,lütfen araştırıp okuyalım...
  • @emir daglı; nereden başlamalı? En iyisi sondan başlayayim. Demişsin ki "ertug telli önce türkçe kurallarına dikkat ederek çarpık değil net cümleler kurmasını öğrenmelisin.Humeynici kız.." Şimdi tam buraya oturacak bir söz var: dinime küfreden Müslüman olsa bari! Hem insanlara Türkçe'yi doğru kullan diyeceksin hem de bunu yaparken büyük küçük harf ayrımından habersiz olacaksın? Hem Türkçe'yi doğru kullan diyeceksin, hem de bunu yaparken çarpık cümlenin karşılığını, net cümle sayacaksın. Bunu samimi olarak söylüyorum, Ertuğ'nun Türkçesine laf edecek Türkçe bilgin olup olmadığından derin şüphe duyuyorum. Umarım bundan sonraki yorumlarında beni yanıltırsın da Türkçe birşeyler daha kaybetmiş olmaz.

    "Senin de blog sahibi gibi sağlam bir siyaset ve politika bilgisine sahip olmadığın belli ki" demişsin. Gülünecek durumdasın, senin için samimi olarak üzülüyorum. Benim siyaset bilgimi eksik gördüğünü söylerken kendinin siyaset hiçbirşey bilmediğini açık ediyorsun. Allah aşkına git de bir sözlükte siyasetin ve sonrasında da politikanın anlamlarına bak. İkisi de aynı anlama gelir. Siyaset Doğu, Politika Batı kökenlidir ve hatta Politika "poli" ve "tika"nın birleşiminden doğmuştur. Yunanca çok yüzlü demektir, anlayacağın iki yüzlü karşılığı vardır. Bu noktada hem bilgi düzeyin böylesine alt seviye iken benim politik bilgimi değerlendirme hak ve haddini sende göremiyorum, kusura bakma. Ben üniversitede siyaset okuyorum, sınavlarımda "politika nedir?" sorusunun cevabını veriyorum. Bunu dikkate alarak cümle kur.

    "kendi tabirinle 65 yıldır sosyalist olan bir adam aynı zamanda hem kemalist hem vatansever diyorsun" demişsin, kim diyor bunu? Ya yazdıklarımı okumuyorsun ya da daha kötüsü okuduğunu anlamıyorsun. Burada tekrar yazma gereği duymuyorum, şunları tekrar bir oku: http://okanyuksel.bloggum.com/yazi/yalcin-kucuk-kemalist-mi.html

    "kemalizm düşüncesini bir araştır bakalım" demişsin, bunu akademik olarak yapıyorum. Devrim Tarihi, Atatürk'ün Düşünce Dünyası ve Söylev dersleri alıyorum üniversitede. Ve belki ilgilenirsin, notlarım bölümün en iyileri arasında.

    "atatürkün hayatı boyunca demeçlerine,sözlerine bak bakalım sosyalizmi savunan veya temel alan bir laf sarf etmiş mi ??" demişsin ama ben böyle birşey demedim. Mustafa Kemal Atatürk'ün bu noktada yaptıklarını ve sosyalizme bakış açısını bir yazımda anlatmış ve açıklamıştım. Bulur okursun.


    "Ayrıca perinçek istihbarat mistihbarat değil,devlet birtakım şahısları birtakım işlerde kullanmıştır perinçek te kullanılan sıradan bir adamdır." Ne demek şimdi bu, istihbaratla MİT'i mi kastediyorsun? Eğer cevabın evet ise, mit devlete dahil. Yani MİT ayrı devlet ayrı bir kurum değil. Devlet MİT gibi yüzlerce kuruluşun birleşmiş hali. Anlatabildim umarım.

    "Son olarak "sosyalist kemalist " kemalizme hakarettir." demişsin, ben de sana bir sözü tekrar hatırlatayim: dinime küfreden Müslüman olsa!

    Ayrıca "lütfen araştırıp okuyalım..." demişsin, bence sen öncelikle bir oku araştır, öğren öyle gel..
  • @emir daglı; şu sıralar yakında yayınlanacak olan blog kitabım üzerinde son düzenlemeleri yapıyorum. Kitap içerisinde yeni blog yazmaya başlayanlara önerilerin de olduğu bir bölüm var. Bu bölümde blog yazarlarına ne olursa olsun, yorum yapan insanlar ne kadar komik duruma düşerlerse düşsünler; onlarla alaycı bir dille yanıt verilmemesi gerektiğini anlatıyorum. Bu sebepten sana alaycı bir tavırla, karşılık vermeyeceğim. Ciddi bir cevap vermeye çabalayacağım. Her ne kadar entelce bir tavırla benim gülünç olduğumu söylediğin cümlede "entelektüel" yerine "entellektüel" yazman başlı başına bir komedi olsa da ben tüm bunları görmezden geleceğim.

    "Herkes yanlış biliyor sen doğru biliyorsun" demişsin ama yanılıyorsun. Herkes doğru biliyor ama sen yanlış biliyorsun Emir Yalçın Küçük'ün Abdullah Öcalan'la olan fotoğrafını kaç gündür biliyorsun Allah aşkına? Ben o fotoğrafları Yalçın Küçük'ün kendi kitaplarında, bundan yıllar önce görmüştüm. Bir düşün bakalım; insan neden o fotoğrafları kitabına koyar? O kitapları bir kez okursan nedenini anlarsın sanıyorum. Yalçın Küçük bu millete hainlik yapmış olsaydı sence bu milletin dilinde ve bu millet okusun diye yayınladığı kitaplarına o fotoğrafları koyar mıydı? Bir düşün bakalım..

    Fransız işbirlikçisi diyorsun? Kimmiş o Fransız işbirlikçisi? Yalçın Küçük mü? Dedim ya ya okumuyorsun ya da çok daha vahim bir durumla karşı karşıyasın: okuduğunu anlayamıyorsun. Ayrıca o süreçte Fransızlar dostumuzdu, diyen kim oldu burada? Hem öyle demiş olsam bile, Yalçın Küçük'ün Fransız işbirlikçisi olmaya yaşı yetmez Sen bir tarih kitaplarını tekrar gözden geçir..
  • emir daglı
    04 Şubat 2009 
    Okan yuksel efendi algılamanda bir problem olduğu belli ertug tellinin yazdığını bir daha oku ondan sonra benim yazdıklarımı dikkatli oku bakalım. Hiçbirşeyi anlamayıp onun yazdıklarıyla benim yazdıklarımı birbirine karıştırdığın apaçık ortada.Benim yazdıklarım tamamen ertug telliye cevaptı.Yazdıklarım hususuna tekrar dönelim;dilbilgisi kurallarını her insan gibi dikkatsizce ihmal etmiş olabilirim benim söylemek istediğim sadece kurulan çarpık cümleler daha doğrusu ortada cümle demeye bin şahit gerektiren sözcükler dizisinin birşey ifade edememesi ve ortaya çıkan anlam karışıklığıydı.Yazımı bir daha oku demişsin senin yazılarını bir daha okumaya gerek yok zaten yanlışların var ki sana gelen eleştirilere tahammül edemiyorsun bu bir.İkincisi,ben politikanın veya siyasetin kavramsal terkibi üzerinde durmuyorum zira siyaset öyle 3-5 yerden okuyup sözlüğe bakarak analiz edilecek olgular değil yaşanarak tecrübe edilir.Üçüncüsü ben aldığın derste çıkan soruları da biliyorum neredeyse atatürkün okuduğu son kitap nedir gibisinden soruların olduğu sınavla başarılı ölçüldüğünü zannediyorsan hayli yanılmaktasın.Bana kalkıp hala abdullah öcalanla koyduğu fotoğrafları savunuyorsun ve yalçın küçük dediğin zaten o fotoğrafları koyup atatürke hakaret edip te şimdi vatanseverim diyecek kadar akıl sağlığından sorunlu ki bu hususta düşünüp zaman kaybetmem saçmalık olacaktır,buradan anlaşıldığı üzere de demek ki abdullah öcalanı daha tanımıyorsun kaldı ki ben o fotoğrafları ilişkileri sen daha dünyaya gelmeden önce de biliyordum bana kalkıp hain olan bir adamın aç kitaplarını oku yok şunu yap bunu yap demen zaten gülünç!! kemalizm konusundaki söylediğim ise kemalizm=sol veya sosyalizm sanan kişilere ki sen de yazdığın yazılarla böyle olduğunu zannederlerden birisin gerçek şu ki kemalizm hiçbir ideolojiden yararlanmamıştır bunun anlaşılması gerekiyor.
  • Yalçın Küçük hakkında ne derseniz haklısınız. Bu adam sağlam pabuç değil
  • ertuğ telli
    04 Şubat 2009 
    emir dağlı@
    burda dibilgisi kurallarına uyarak bir sempozyum düzenlemiyoruz.yorum alışverişi yaparak bilgilenme edası içersindeyiz. elbette ki yanlış kelimeler cümleler kurulabilir ama bunu dile getirmek konuyu saptırıp şahsileştirmekten öteye geçmez.maksadını anlayamadım.ayrıca yanlış bir cümle kurdum mu diye bir daha baktım ama benim yazdıklarımda anlam bulamamış olman tamamen fakir bir akıl seviyesinin getirdikledir.
    ayrıca bana yazmışsın da yazmışsın ,ben atatürkçülük =sosyalizm nerde dedim? ''65 yılından beri ssoyalizmi savunan bu adamı kemalizmi benimseyen bu adamı ne şekilde atfediyosunuz ?'' bak ne demişim ???soyalimi savunan kemalizmi benimseyen !!! 2si aynıdır demiyorum.sende muhafazakar,demokrat,liberal,kapitalist olabilirsin ama kemalizmi de benimseyebilirsin.ayrıca 65 yıldır değil 65 yılından beri ayvah eyvah. nelere takılıyorsun
    ayrıca perinçek mit ajanı şeklinde kullanmadım, istihbarat için kullanılmış bi kişidir dedim onun da öcalanla çok yakın çekilmiş fotarafları var dedim.şimdi onada mı hain işbirlikçi diyebileceksin ,yüzeyde kalanlarla dedim ::: ama kime ?

    neyse bu konuyu saptırmada kulladığın dile türkçe bilgine hayranlığımla saygıları mı iletim...iletim ama ne fayda
    sevgili okan sen yazmaya devam et.yorumlara yorum ekleyerek bilgi kat, fakat bana kalırsa ,bu şekilde saptırmalara giden kişilere cevap yazmak işini okurlarına bırak, saygılarımla
  • http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=yalçın+küçük++gerçeği&btnG=Google'da+Ara&meta;=

    http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=yalçın küçük gerçeği&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    Yukardaki arama yaptığımda çıkan sitelerdeki video ve resimlere iyi bak arkadaşım ..

    Yalçın küçük' ün hakkında bu bilgi ve görselleride yayınlarsan insanlar ne mal olduğunu öğrenir o insanın.. Hem de senin bilgi dağarcığına bir kaç kelime cümle eklenir. Örnek : Pkk yandaşı yazar , Pkk sempetizanı aydın, Bölücü aydın yazar .. Küçük hakkatten küçük

    CHP ' lilerden büyük saygı gören bu şahıs Atatürk'e ağır hakaretlerde bulunuyor Atatürk'e hakaret eden , kitaplarına gelince netten araştır onuda onlar da çıkar .. Tekrar oku ve okuduğunu da anlamaya çalış ..

    Zaten savunduğunuz insanlar gibi sizinde saplantılarınız vardır . Yanlış da olsa doğru olanı kabullenemezsiniz . Ben bunu bilirim edalarında ufacık dünyanızda yaşarsınız .. ömrü boyunca tek başına iktidar olamamış , Oy için Rahibelere dahi rozet takan anlayışın içinde nasıl olabiliyorsunuz anlamıyorum .

    Araştırma yapmak yok sizde En azından 3-5 farklı kaynaklardan araştırma yaparak eğriyi doğruyu bulabilirdin okan ..
  • emir daglı
    11 Şubat 2009 
    ertug telli çok zeki arkadaşım benim aklımı fakir diye niteleyebilmek için;20-25 yıldır 8000e yakın türk evladını,kundaktaki bebeği öldüren 1 kilo eroin satıp 187500 kalaşnikof mermisi alan bu mermilerle her gün anaları ağlatan ve daha da önemlisi dünya'yı dize getirip emperyalizme karşı koymuş TÜRKİYE CUMHURİYET'ini bölmeye çalışan terör örgütü ele başına kendisine öyle olmasa dahi milliyetçiyim diyebilmekten aciz sözde ulusalcı ama özde "vatan haini" bir zavallının kardeşim diye hitap etmesinin ne anlama geldiğini idrak edebilmen gerekir.Burdan son kez yazıyorum yalçın küçük ulusalcıdır yok şöyledir yok böyledir diyenler eğer sözde kahramanınız çok vatansever olsaydı bekaa vadisine gidipte kendi hayatını hiçe sayıp şereflice bir iş yaparak bizzatihi öcalanın kafasına sıkardı ve tarihe mal olurdu.Neyse üstteki yorumlara da bakılırsa herkes artık gerçeklerin farkına varmış durumda daha fazla burada gerçeklerin altını çizmenin bir anlam teşkil etmeyeceği belli,umarım buradaki yalçın küçükçü zihniyet vahim düşüncelerini yaymaya devam etmez..
Aksi yazı içerisinde belirtimediği takdirde tüm yazınsal içerik Okan Yüksel'e aittir. Bu sebepten, siteden yapılacak yazınsal alıntılarda kaynak gösterilmesi ahlak kurallarına uygun olacaktır. Görsel malzemeler muhtelif yayınlarda da geçtiği için ve asıl kaynağa ulaşmanın zorluğu sebebiyle kaynaksız yayınlanmaktadır. Bu noktada kaynak bildirimi yapıldığı vakit, görsel içeriğin kaynağı belirtilecektir. Yorumların hukuki sorumluluğu, yorum sahibine aittir. Her türlü soru ve sorun için okan_yuksel@yahoo.com iletişim adresi kullanılabilir. "Okan Yüksel Yazıyor.." Anayasaya sadık, hukukun üstünlüğüne bağlıdır.